Vel gjennomført!

26. september, 2021

Tusen takk til alle dei 13 som møtte opp på dugnaden laurdag! Det vart rydda i skråningen ved rangen, plukka ballar på dei utrulegaste plassar, rydda rundt alle utslagsmatter, rydda i skråning ved dogleg hol 1 og begynt på sandkasse. Kaffidrøs med eplekake vart det og tid til. Banen er flott og vi satsar på å spele lenge enno!

Andre innlegg

VTG-kurs gjennomført med stor suksess! 🎉

I helga gjennomførte klubben VTG-kurs med heile 46 deltakarar som vi kan ynskje velkomne som nye medlemmer i klubben. Sjølv om veret ikkje var på sitt beste, fekk vi gjennomført flotte kurs med godt humør og stort engasjement. Takka vere innsatsen frå mange av...

Serieturnering nr 3, 2026

Onsdag 20.05.26 kl 18.30 er det klart for serieturnering nr 3. Påmelding i Golfbox innan onsdag kl 12.00.Meld deg på her. Turneringa har både herre, dame og juniorklasse. Det er det sosiale som er det viktigaste med turneringar, og det er kjekt og lærerikt å spele med...