Tusen takk til alle dei 13 som møtte opp på dugnaden laurdag! Det vart rydda i skråningen ved rangen, plukka ballar på dei utrulegaste plassar, rydda rundt alle utslagsmatter, rydda i skråning ved dogleg hol 1 og begynt på sandkasse. Kaffidrøs med eplekake vart det og tid til. Banen er flott og vi satsar på å spele lenge enno!
VTG-kurs gjennomført med stor suksess! 🎉
I helga gjennomførte klubben VTG-kurs med heile 46 deltakarar som vi kan ynskje velkomne som nye medlemmer i klubben. Sjølv om veret ikkje var på sitt beste, fekk vi gjennomført flotte kurs med godt humør og stort engasjement. Takka vere innsatsen frå mange av...





