Vinter og frost gjer at me no har stengt både bane og drivingrange for sesongen. Me håper på ein kort vinter slik at me kan opna tidleg til våren. Men fortvil ikkje, før jul vil det koma 🏌 golfsimulator i bygda. Meir oppdatering om det kjem etter kvart.
Påminning om betaling av medlemskap
Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...