Golfbanen er vinteropen, og vi har no laga vintergreen!

8. mars, 2021

  • Drivingrange er stengt
  • Bruk vintergreen som er markert med flagg og holkopp
  • Unngå oppslått torv, pegg opp på fairway
  • Begrens nedslagsmerke på green
  • Ikkje spel på golfbanen ved frost eller rim på bakken
Bildet vart teke 2.mars av Vidar Østerbø

Andre innlegg

Arbeid på banen laurdag 06. juni

Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...

Serieturnering nr 4, 2026

Serieturnering 4 går av stabelen onsdag 03. juni kl 18.30. Påmelding i Golfbox innan onsdag kl 12.00. Meld deg på her. Turneringa har herre, dame og juniorklasse. Vel møtt!