Banen og er åpen for golfing frå og med i dag. Du bookar tee-time i Gimmie. Hugs på å legg på plass torv, og ikkje gå eller slå dersom det er frost i graset. Då vert graset øydelagd. Ha ein fin dag!
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...