Frå banesjefen: Pga mykje nedbør er det svært vått på banen for tida. Greener er ikkje klippte siste veka, og vert ikkje klippa før tidlegast i helga før klubbmesterskapet. Robotklippere er stoppa til det vert litt tørrare. Rough er heller ikkje klippa siste vekene. Dei som plukker ballar på range har også utfordringar. Det ligg mykje plugga baller på range som må plukkast opp for hånd. Her må me nok ha ein dugnad. Me håper håper at september vert tørrare. Golfsesongen er ikkje over enno, og me veit at berre det slutter å regna så tørker banen fort opp😀
Påminning om betaling av medlemskap
Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...