BANETILSTAND

28. august, 2024

Frå banesjefen: Pga mykje nedbør er det svært vått på banen for tida. Greener er ikkje klippte siste veka, og vert ikkje klippa før tidlegast i helga før klubbmesterskapet. Robotklippere er stoppa til det vert litt tørrare. Rough er heller ikkje klippa siste vekene. Dei som plukker ballar på range har også utfordringar. Det ligg mykje plugga baller på range som må plukkast opp for hånd. Her må me nok ha ein dugnad. Me håper håper at september vert tørrare. Golfsesongen er ikkje over enno, og me veit at berre det slutter å regna så tørker banen fort opp😀

Andre innlegg

Påminning om betaling av medlemskap

Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...

Utsatt serieturnering

På grunn av dårleg vær samt at greenane vart pigglufta og dressa på laurdag, er onsdagsturneringa denne veka flytta til neste veke, dvs. den 17. juni. Påmelding i Golfbox innan onsdag 17. juni kl 12.00. Meld deg på her.

Arbeid på banen laurdag 06. juni

Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...