Det vert dugnad på golfbanen med rydding av greiner/pas som skal flisast, og sikkert mogelegheit for å ta med seg ved heim. Det er leigt inn ein stor flisekutter desse dagane. Me satser på å ha folk i arbeid førstkomande torsdag, fredag og laurdag denne veka. Har du tid til å vera med? Meld i så fall tilbake til meg på messenger eller sms dag og tidspunkt du har tid😁
Mvh Jostein Solberg tlf 90829223
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...