Vart avvikla i fint vårver i går kveld, onsdag 27.april. 14 deltakarar rista av seg vinteren og stilte til start. Ein del rustne slag vart det, men alt i alt var deltakarane nøgde. Vinnarane vart Hermann skeie i herreklassen og Rigmor Lunde i dameklassen. Vi gratulerer! Dei andre resultata finn du i Golfbox. Neste serieturnering er onsdag 4.mai.
Påminning om betaling av medlemskap
Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...