I dag var det mørkt 17.30. Det betyr at vi avsluttar treningskvelder for nybegynnarar for sesongen. Vel møtt igjen til våren! Banen er enno open, så viss de har høve til å gå ein runde i ny og ne, så er det bra for progresjonen!
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...