Golfbanen er no opna for spel. Men hugs å legga på plass torver/divoter og reparer nedslagsmerker på greenene. Dersom det vert slurva med dette, vil me måtte stenga til det vert vekst i graset. Driving-range er stengt inntil snøen er vekke og me har fått på plass sikkerheitsnettet. NB! Bruk Gimmie-appen og registrer deg før du går ut og spelar. Viktig for statistikk på bruken banen og ikkje minst for at dei som har bestilt starttid får gå ut til rett tid.
Påminning om betaling av medlemskap
Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...