Kva gjer du…

21. mai, 2021

Kva er vanleg å gjere når du får “Hole in One”? Det vanlege er å spandere sprudlevatn på dei som gjekk i lag med deg og såg det vidunderlege som skjedde. Erling Neteland gav like godt Spilde-sider til alle som var på banen då det skjedde, og dei som gjekk saman med han fekk ekstra store flasker! (bra det ikkje skjer så ofte…)

Andre innlegg

Arbeid på banen laurdag 06. juni

Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...

Serieturnering nr 4, 2026

Serieturnering 4 går av stabelen onsdag 03. juni kl 18.30. Påmelding i Golfbox innan onsdag kl 12.00. Meld deg på her. Turneringa har herre, dame og juniorklasse. Vel møtt!