Førstkomande tirsdag klokka 18-19.30 startar vi med noko vi vil kalle “Minglegolf”, og DU er invitert enten du er heilt fersk i golf, eller har drive med det lenge. Det vil alltid vere ein frå klubben som har ansvar, og som du kan få gode tips av viss du er heilt fersk. Vi har og køller til låns. Planen er å slå litt på driving rangen først, og så går vi ut på banen i blanda lag, dvs både nybegynnarar og meir erfarne på same lag, og spelar på beste ball. Det fungerer slik at alle slår ut, og så slår alle vidare frå der beste ball ligg, heilt til vi er komne i koppen/holet på green. Dette satsar vi på blir både sosialt og kjekt, og at vi også kan læra litt om reglar m.m. Vi håpar dette høyrest fristande ut enten du er nybegynnar eller gammal travar, og at vi ser deg på tirsdag!
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...

