Minner om at det er serieturnering på komande onsdag. Mrk. tidspunktet er kl 17.30. Meld deg på i Golfbox. NB!! DET ER MELDT BRA VÆR😃
Påminning om betaling av medlemskap
Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...