Vinter og frost gjer at me no har stengt både bane og drivingrange for sesongen. Me håper på ein kort vinter slik at me kan opna tidleg til våren. Men fortvil ikkje, før jul vil det koma 🏌 golfsimulator i bygda. Meir oppdatering om det kjem etter kvart.
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...