Den siste tida har vi i styret i golfklubben fått meldingar om at golfarar har «kjefta» på turgåarar. Dette er heilt uakseptabel oppførsel av golfarane, og vi beklagar oppførselen. Til dykk som er unge og utolmodige golfarar vil vi seie, for det første er det de som har ansvar for ikkje å slå ut ballar før banen er klar – går det nokon på vegen er det dei som har forkjørsrett – for det andre, kanskje det kan vere lurt å stå litt på utslagstee 2 og 6 og tenkje gjennom teknikk, sjå på utsikten og roe ned! Vi kjem og til å setje opp skilt som minner deko på dette. Konklusjon, kos deko på golfbanen og la turgåarane få kose seg på gangvegen!
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...