Den kalde årstida nærmer seg, så i dag er robotklipparane vorte tekne inn. Fairway, rough og greener vil ikkje verta klippte meir i år. Banen er I forhold til årstida svært tørr og fin å spela på, og den er open for spel så lenge været tillet det. Vær merksam på at dersom det er frost på greener, er det ikkje lov å spela eller gå på dei. Når flagga vert fjerna frå greenene, er det ikkje lenger lov å spela på dei.
Påminning om betaling av medlemskap
Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...