Den kalde årstida nærmer seg, så i dag er robotklipparane vorte tekne inn. Fairway, rough og greener vil ikkje verta klippte meir i år. Banen er I forhold til årstida svært tørr og fin å spela på, og den er open for spel så lenge været tillet det. Vær merksam på at dersom det er frost på greener, er det ikkje lov å spela eller gå på dei. Når flagga vert fjerna frå greenene, er det ikkje lenger lov å spela på dei.
Arbeid på banen laurdag 06. juni
Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...