Siste Serieturnering før ferien

1. juli, 2021

24 varmegrader hindra ikkje 17 spelarar i å delta i går kveld. Det er litt færre enn vanleg, men forståeleg både pga varmen og feriestart. To av dei som var med, deltok for første gong. Jarle Ystebø gjekk i flight med Geir Leivestad, og det viste seg at dei hadde teke VTG saman i 2015, så dei hadde funne tonen raskt. Jarle streva mest med utslaga i følgje han sjøl, men vart oppmuntra av Geir som sa at det var mengdetrening som skule til. Både Jarle Ystebø og Lars Ese Ur, som var den andre ferskingen, sa deltaking frista til gjentakelse! Resultata viste at dei klarte seg bra og hadde kontroll på startnervøsiteten.

Kveldens vinnarar vart Jostein Solberg og Randi Hjemlestad, men sidan Gert Remeijer fekk Hole in One (HiO) på hol 6 vil vi utrope han som kveldens vinnar og! Vi applauderer og gratulerer!

Andre innlegg

Påminning om betaling av medlemskap

Klubben manglar innbetalingar frå ein del medlemmer. Utan betalt medlemskap blir Golfbox stengt frå 01. juli for desse brukarane. Ein vil då ikkje kunne booke starttid på Børve eller på banar andre stadar.Det vil snart bli sendt ut purring. Sjekk epost/søppelpost og...

Utsatt serieturnering

På grunn av dårleg vær samt at greenane vart pigglufta og dressa på laurdag, er onsdagsturneringa denne veka flytta til neste veke, dvs. den 17. juni. Påmelding i Golfbox innan onsdag 17. juni kl 12.00. Meld deg på her.

Arbeid på banen laurdag 06. juni

Laurdag vert det litt arbeid på golfbanen frå kl 13 til ca 17. Greener må holpipast og dressast. Dette er heilt nødvendig for å få fine greener denne sesongen. Arbeidet må dessverre gjerast når det er bra vær. Me mangler og 2-3 personer til å vera med på dugnad frå kl...